Kategori Dijital İK, Sosyal Medya

LinkedIn Pulse kullananlar için bir analiz aracı.

Bu analiz aracı ile LinkedIn Pulse üzerinden yayınladığınız yazıların okunma oranlarını ve daha da önemlisi okuyan kişilerin bilgilerine derlenmiş şekilde size sunuyor. LinkedIn Publishing Analytics ile cevaplarını bulacağınız sorular: Yazılarınızı kimler okuyor? En çok hangi sektörün dikkatini çekmiş? En çok hangi unvana sahip kişiler yazılarınızı okuyor? Okuyucularınız dünyanın neresinde yaşıyor? Yazınıza nereden trafik gelmiş? (LinkedIn’mi? Google mı?) gibi çok sayıda sorunun cevabına ulaşabilirsiniz. Ayrıca o yazınızı beğenen ve paylaşan kişilerin kim olduğunu görebilirsiniz.

Eğer Pulse üzerinden yazı yazıyorsanız buradan LinkedIn Publishing Analytics sonuçlarına ulaşabilirsiniz. Ulaşacağınız bu verilerle, hedef kitlenizi netleştirebilir, sizi okuyanların ve takip edenlere özel içerikler oluşturarak okunma oranınızı arttırabilir ve okurlarınızı tanıyabilirsiniz.

Mesela Pulse üzerinden yayınladığım “Pomodoro tekniği ile zamanınızı yönetin ve odaklanın” isimli yazımın İK’cılardan sonra en çok yazarlar tarafından okunduğunu öğrenince oldukça şaşırdım. LinkedIn’de yazılarımı okuyan yazarlar olduğunu düşünmemiştim daha önce. Oysa ki böyle bir Pomodoro tekniğine yazarların gerçekten çok ihtiyacı var çünkü ben de kitabım Kariyer 2.0‘ı yazarken zaman yönetimi için Pomodoro tekniğini kullanmıştım.

Bu blogu yeni keşfettiyseniz ve bu yazıyı beğendiyseniz Dijital İKİK ve YönetimSosyal Medyaİşveren Markası hakkındaki yazılarımı okuyabilir ve Twitter hesabımı takip edebilirsiniz.

“Kariyer 2.0 – Değişen iş dünyasında, başarılı bir kariyerin yeni yolları” kitabıma İdefix,  D&R ve Babil.com ve Seslenenkitap‘tan ulaşabilirsiniz.

Yorum yazın

Yorum